Thursday, February 10, 2011

Jersi Kappa Selangor 2011. Thanks Selangorfc.com!

Zzz. As a football fan, aku memang mencari-cari mana nak beli jersey original team-team di Malaysia ni. So, hari tu aku terbukak facebook kelab penyokong Selangor, Selangorfc.com. So dapatlah aku tempah baju original team Selangor untuk musim ni, 2011. Aku tempah Home jersey. Kalau y'all tahu mana lagi tempat nak order jersey team-team tempatan, bagitau aku yooo.

Aku tempah sebelum Chinese New Year 2011, tapi baru hari ni dapat, sebab banyak sangat order selangorfc.com terima dan kekurangan stock.

So, macam ni lah rupa dia. design boleh tahan. Aku suka bentuk kolar jersey tu.

Belilah yang original. Tak mahal. RM60 termasuk posting


Sponsored by MBI. Sulaman logo team juga sangat baik. Halusss je.


So kalau korang nak order Selangor punya jersey untuk musim ini, pegi kat link facebook selangorfc.com yang aku dah tulis mula mula tadi. Haa jangan lupa bagitau aku mana lagi tempat nak angkat jersey original team-team tempatan.

No comments:

Post a Comment