Sunday, March 20, 2011

Oh sudah tiba masanya, Clash of the Titans

Masa start kempen Piala FA 2011 edisi ke-22 ni, nak je aku tengok semi final yang melibatkan Kelantan, Selangor, Negeri Sembilan, dan Kedah.

My Wishful Thinking



Tapi realitinya, hanya tinggal Kelantan, Selangor, Terengganu dan surprise package, Pahang. Menarik juga how Dollah Salleh transformed Pahang yang rata-rata diwakili pemain muda. Kini, Terengganu akan menentang Pahang, dan Selangor akan menentang Kelantan.


Pahang merupakan pasukan pertama layak ke separuh akhir. Terengganu layak dengan agregat 5-4 ketika menentang Perak. Selangor pula layak dengan kemenangan agregat 5-2 ketika menentang pasukan Johor di suku akhir. Kelantan pula menang bergaya pada perlawanan kedua suku akhir dengan jaringan 3-0 ketika menentang Felda United, dan mereka layak dengan agregat 5-2. The one who really caught my eyes dalam kempen Liga Malaysia ni, ialah Akmal Rizal Ahmad Rakhli. Walaupun Perak tak layak ke separuh akhir, Akmal played fairly well dan his scoring touch masih belum hilang. Tanya King Raja sikit, takda tempat untuk Akmal Rizal lagi ke? Ehee.

"Bersamalah kita melayari bahtera kehidupan yang bahagia" - Akmal Rizal. Gambar Yob4ever.

Separuh Akhir Piala FA 2011












Which one of them yang akan beraksi bersama anak-anak buah mereka di Bukit Jalil? Sama-sama kita nantikan.

*Bila lah nak dapat exclusive photos after secured a deal dengan DS Images ni. tak sabo rasenye teman. kehkehkeh. Lagi satu, jangan lupa nantikan Sesi Soal Jawab bersama Subkhiddin Salleh dan Khairul Azman Mohamed!

2 comments:

  1. selangor ke akhir n selangor juara piala fa.
    hehehhe.. *new follower

    ReplyDelete
  2. yosh! pilihan kita sama ye, haha.

    ReplyDelete