Saturday, August 18, 2012

T-Shirt The Urbans, Asraruddin Putra dan Hadin Azman


Merchandise rasmi Asraruddin Putra Omar dan Hadin Azman.



Seperti yang telah dinyatakan, aku sekarang sedang mengadakan promosi jualan t-shirt pemain Selangor, Asraruddin Putra Omar dan juga pemain Harimau Muda B, Hadin Azman.

Ikut harga retail, aku jual RM40 sehelai tidak termasuk bayaran pos. Tapi sebab nak rayo ni, aku bagi promo, iaitu dua helai hanya untuk RM70(tidak termasuk bayaran pos). 

Tawaran promo ini hanya dibuka sehingga 2 September 2012, di mana order2 sebelum tarikh tu juga akan dihantar pada 2 September 2012, untuk first batch delivery.

Selepas tamat promosi pre-order ni, maka mereka yang berminat terpaksalah mendapatkannya di kedai retail yang memperoleh hak eksklusif edaran, iaitu;


Bajju Sto, SF -039, BB Plaza, Jalan Bukit Bintang 55100, Kuala Lumpur. (Exclusive Authorized Dealer)
012-6537740 – Gibson (Bajju Sto)



Apa tunggu lagi? Mai dapatkan t-shirt ini. Untuk tempahan, sila emailkan ke the.urbans@urbanbashsport.com atau layari laman web www.urbanbashsport.com/merch.html

Mari kita meriahkan arena sukan bola sepak negara!

1 comment:

  1. Nama saya Puan. Ramuna Abd, saya telah cuba mendapatkan pinjaman dari Bank untuk sekarang dan bank telah gagal saya berkali-kali sekarang, saya juga cuba mendapatkan pinjaman secara dalam talian saya bertemu dengan peminjam pinjaman dalam talian yang berjanji untuk memberi saya pinjaman, Tetapi Malangnya saya mempunyai penipuan wang yang saya miliki, sehingga saya melihat kesaksian Puan. Maria Babamore mengenai bagaimana dia mendapat pinjaman dari Puan. Gloria S Loan Company, saya menghubungi beliau terlebih dahulu supaya saya dapat memastikan bahawa Puan. Gloria S. tidak mempunyai penipuan seperti peminjam pinjaman lain yang saya jumpai, tetapi saya terkejut
    Puan Gloria S. adalah dipercayai dan boleh dipercayai dan Tuhan takut, saya menghubungi Puan. Gloria S. dan memohon pinjaman sebanyak RM200,000.00 untuk bayaran balik dalam masa dua tahun pada mulanya saya takut tidak akan ditipu lagi kerana Puan. Gloria S. memberi pinjaman pada kadar 2% yang sangat rendah, selepas beberapa jam pinjaman saya Telah diluluskan dan saya
    Saya mendapat pinjaman sebanyak Rm200,000.00 yang dipindahkan ke akaun saya dari Gloria S. Loan Company. Saya tidak percaya sehingga bank saya memberitahu saya di mana wang itu datang. Saya sangat gembira saya mendapat pinjaman dan saya berkata kepada diri sendiri bahawa saya akan terus memberitahu orang ramai mengenai perbuatan baik yang dilakukan oleh Puan. Gloria S telah melakukannya untuk saya dan akan
    Mengesyorkannya kepada mana-mana badan yang mencari pinjaman untuk menghubunginya dengan e-mel ini:
    gloriasloancompany@gmail.com, Whatspp: +1 (267) 527-974 anda juga boleh menghubungi saya dengan e-mel saya:
    Puan. Maria Babamore melalui surat mariababamore002@gmail.com dan anda juga boleh menghubungi saya e-mel: abdramuna@gmail.com

    ReplyDelete