Saturday, April 16, 2011

Marilah Mari Kita Mengundi

Pilihanraya Negeri Sarawak pun sudah tamat, mari kita mengundi untuk benda lain pulak. Kali ini, adalah untuk Anugerah Arena yang akan disampaikan pada Malam Keraian Sukan Malaysia pada 24 April 2011 yang dianjurkan oleh Astro Arena.

1 Tahun dah Astro Arena


Pelbagai anugerah yang dipertandingkan dan calon-calonnya, iaitu;

1)ANUGERAH ATLET LELAKI PILIHAN BERPASUKAN
Amin Rahim (Hoki)
S. Kumar (Hoki)
Safee Sali (Bola Sepak)
Safiq Rahim (Bola Sepak)
Koo Kien Keat (Badminton)

2)ANUGERAH ATLET WANITA PILIHAN BERPASUKAN
Low Wee Wern (Skuasy)
Nor Suryani Taibi (Menembak)
Nur Ayuni Abd Halim (Menembak)
Leong Mun Yee (Terjun)
Sharon Koh (Boling)

3)ANUGERAH KEBANGKITAN PILIHAN
Amirul Hamizan Ibrahim (Angkat Berat)
Josiah Ng (Berbasikal)
Bibiana Ng (Menembak)
Pasukan Bola Tampar Pantai Wanita
Pasukan Ping Pong Wanita

4)ANUGERAH ATLET MUDA PILIHAN
Khairul Fahmi Che Mat (Bola Sepak)
Pasukan Bola Jaring Remaja Kebangsaan
Arrico Jumitih (Angkat Berat)
Elaine Koon (Gimnastik)
Yeap Wai Kin (Wushu)

5)ANUGERAH KHAS MEJA SUKAN PILIHAN (MEDIA CETAK)
The Star
News Straits Times
Kosmo
Harian Metroseks Metro
Berita Harian

-----------------------------------------------------------------------------------

Jadi aku punya undian ialahhhh;

1) Safee Sali (Bola Sepak)
Safee Sali; aku pilih dia sebab gaya baju dia ni sama macam yang kanan ni. LOL

 2) Leong Mun Yee (Terjun)
Leong Mun Yee; aku pilih dia sebab dia cun. Suka hati aku la

3) Josiah Ng (Berbasikal)
Josiah Ng; aku pilih dia sebab semangat berpasukan dia tinggi

4) Abang Tomyam (Bola Sepak)
Khairul Fahmi Che Mat; aku pilih dia sebab..eh soalan apa ni?AKU PILIH SEBAB MUKA ALA THAI DIA

5) The Star
The Star; aku pilih sebab.....O_O

Aku dah mengundi, sekarang giliran you all! Undian ni boleh dibuat seberapa banyak kali yang korang nak. Jadi, undi banyak-banyak!

Ini link undiannya!
UNDIAN ANUGERAH ARENA

UNDI JANGAN TAK UNDI! 
TARIKH TUTUP UNDIAN; 22 APRIL 2011/ 11.59 MLM

No comments:

Post a Comment