Friday, April 22, 2011

Sesi Soal Jawab bersama Brian Fuentes

Hello, i don't feel like writing today. So enjoy Sesi Soal Jawab bersama Brian Fuentes (Selangor FA), bekas pemain import pasukan tersebut. Laporan asal SELANGORFC.COM


Anda datang ke Malaysia bersama-sama rakan senegara dari Argentina (jurulatih Omar Larossa, Miguel Gonzalez, Diego Cepeda dan Aldo Mores), tetapi akhirnya hanya anda yang kekal bertahan. Apa yang berlaku?
Saya merasakan persembahan pasukan dan individu di awal musim 2004 menyebabkan khidmat mereka tidak dapat diteruskan. Secara peribadi ia sedikit sukar buat saya kerana Larossa yang berusaha membawa saya ke Malaysia.

Adakah sukar buat anda menyesuaikan diri dengan Malaysia? Dengan budaya, makanan dan bahasa yang sangat berbeza
Pada awalnya memang sangat sukar namun mungkin pengalaman saya bermain di luar negara dalam tempoh yang lama (sebelum ke Malaysia) membolehkan saya akhirnya dapat menyesuaikan diri. Tambahan pula negara ini, khususnya Kuala Lumpur adalah tempat yang cantik.

Dalam tempoh 2 setengah tahun anda di sini, siapakah pemain tempatan yang menarik perhatian anda?
Indra Putra Mahayudin, Amri Yahyah dan dua orang fulbek Selangor D Surendran dan P Gunalan.
  

Nak sambung tengok? Mari ke link asal Sesi Soal Jawab bersama Brian Fuentes.

No comments:

Post a Comment